søndag den 2. oktober 2011

Dreamworld, Platinum mall og Praktik uge 5

 Hvem sagde Shopping Mall?? :-) Syntes lige jeg ville dele mine seneste køb fra Bangkok.
Okay.. Jeg lod mig måske lige lokke i det kæmpe store Platinum mall, men her kan man købe alt hvad hjertet kan begære. Jeg tror ialt at jeg brugte 3 timer i sko/accessories afd. og måtte også gå sukkerkold til sidst. Det bliver nok ikke sidste gang jeg tager derud ;-)


 Ellers har weekenden budt på en tur til Dreamworld, som er et kæmpe stort tivoli i udkanten af Bangkok. Det var desværre lidt skuffende, da de største forlystelser var under konstruktion. Men hyggeligt var det og vejret var super godt. Over alt i parken var der stillet rekvisiter op til couples billeder. (Very asian style). Så her rendte par rundt i deres couples t-shirts og fik taget billeder. Vi kunne heller ikke dy os, for at få taget super cheasy billeder, så her er lidt af dem.  
I weekenden var vi også inde og se The Three Musketeers, med Danmarks helt egen Mads Mikkelsen. Det var en super cool film og kan helt klart anbefales.  

Til sidst et lille recap fra praktikken. De første par dage på Gynækologisk afdeling, har været gode. Vi er blevet introduceret og fået patienter vi kan følge. Desværre døjer jeg stadig med hoste og feber, så jeg var der kun de 2 første dage og måtte blive hjemme de sidste 2. Da det stadig ikke er gået over efter weekenden, samtidig med at jeg har smittet min Roomie, tager jeg en tur til lægen, for at tjekke om det kan være lungebetændelse imorgen.
Dag 2 i praktikken bød på en Hysterektomi og fjernelse af tumor på operationsstuen. Det var helt vildt at opleve. Tumoren var udenfor venstre æggestok og da de trak den ud, fandt de endnu en. Begge var på størrelse med store appelsiner. Tilsidst skar de Livmoderen ud og syede det sammen. Det var spændende at se, da man slet ikke kan forstille sig, hvor meget kroppen kan holde til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar