fredag den 12. august 2011

Grand Palace og MBK

 Idag er det Queen Sirikit Kitiyakara 79 års fødselsdag. Hurra Hurra Huraaa....
Så vi tog lige en tur til Grand Palace og kiggede på hendes fantastiske flotte kongeby.
Vejret var brand varmt, så vi måtte søge skygge flere gange :-)
I undrer jer nok over den flotte nederdel jeg har på?? Men jeg måtte leje en nederdel for at få lov til at gå ind i kongebyens templer. Nogle af de andre piger måtte også leje smukke skjorter.. tihi... Men man kunne heldigvis leje det til billige penge.

 Efter et par timers sightseeing, tog vi videre til MBK for at spise frokost og shoppe lidt. Vi fik mast os 5 piger ind i en lille tuk tuk, og kørt til distinationen. Det er altså lidt svært at finde ud af hvilke taxaer og tuk tuk'er der tager røven på en. Men frem kommer vi da hver gang :-)

Jeg har fået mig en fantastisk Mulberry Alexa taske og en Mulberry pung. Tasken er en tro kopi og meget god kvalitet (jeg måtte af med lidt under 200 kr). ;-)
Efter shoppingturen sluttede vi af med ansigtsbehandlinger, 50 min for 140 kr. Det var super nice og man havde totalt babyface bagefter.. Lækkert siger jeg bare :-)






1 kommentar: