søndag den 28. august 2011

Koh Samet

Så blev det endelig weekend! Turen gik til øen Koh Samet, der ligger 3½ time fra Bangkok. Vi tog afsted efter skole og var fremme omkring kl 23. Det begyndte nemlig at regne helt vildt, så trafikken var helt umulig. Vi oplevede også et lynnedslag 10 meter fra hvor vi stod, ret freaky og mega skræmmende. Men der skete heldigvis ikke noget..
Vi kørte med bus i 4 timer og da vi kom frem til havnen hvor vi skulle sejle over til Koh Samet, var klokken alt for mange til at færgerne stadig sejlede, så vi måtte betale en speedbåd for at komme derover. Koh Samet er en fredet naturpark, så man skal i realiteten betale 200 baht når man kommer frem. Men i nattens mørke blev vi smuglet ind og sat af ude i vandet, så vi ikke skulle betale. :-)
Det første sted vi sov, var ikke anbefalelsesværdigt overhoved!! Så da solen stod op, skyndte vi os at finde noget andet ;-) Dagene gik med solbadning på stranden og fest om aftenen. Vi fik set Fireshow og brændende limbostænger... Jeg blev hevet op til limbo og båret under limbostangen af en fyr fra showet. Troede seriøst at jeg skulle dø! Men jeg overlevede heldigvis hihi..
Den første morgen fik vi Thai massage på stranden. 1 time for 60 kr :-) Det er da luksus... og så var jeg lige en tur til frisøren for 35 kr. Lidt dyrt når man plejer at blive klippet gratis derhjemme af sin Far ;-) Men heller ikke noget at klage over..
Nu er vi kommet tilbage til Bangkok mere eller mindre uden tømmermænd... (Jeg nævner ingen navne.. tihi)


 (b.1 smugling)(b.2 aftensmad på stranden)(b.3 Dessert tid med Nora)(b.4 Mette og Jeg som efter en million forsøg på at skyde nok balloner ned med dartpile, kunne vinde en Hello Kitty Bamse. Vi siger ikke hvor mange penge vi brugte på alle de forsøg:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar