onsdag den 3. august 2011

Rainy Seoul

Så kom jeg endelig til Seoul :-) Efter en lang flyvetur fra Bangkok (med en meget overvægtig og snorkende sidemand, hele turen!!) og 5 timers venten i Shanghai, kunne jeg endelig lande i Seoul kl. 15.20. Lige umiddelbart var vejret super fint da jeg kom, men så snart bussen trillede mod Seoul begyndte det at styrte ned. Det var crazy regn og jeg troede flere gange at jeg skulle dø, da bussen kørte ekstremt stærkt og havde svært ved at bremse. Argh!!
Men jeg overlevede tihi...
Da jeg kom frem til Bacpackers Inside fik jeg mit stamværelse :-) og Blev budt hjerteligt velkommen af Min Yong. Jason kommer senere efter arbejde for at hilse på mig:-) Det er som at være hjemme.
Imorgen skal jeg ud og shoppe, da jeg har begrænset min pakning så meget, at jeg nærmest intet tøj har med. H&M i Myeong-dong here I come haha...
Eller not, men man skal vel lige forbi og se den:-)

Til slut sender jeg de dejligste fødselsdagshilsner til min lille Bodil som bliver 95 idag.
Hun er den bedste reservebedstemor som man kunne ønske sig;-)
Og jeg ser frem til mine ugentlige besøg når jeg kommer hjem igen.
(Grunden til Bodil Ser lidt sjov ud er fordi, at hun som altid skal snakke mens jeg tager billede. Så her er resultatet af mit lille snakkechatol. Hihi)

1 kommentar:

  1. Hej Mai! Fedt, at du har lavet en blog. Glæder mig til at læse med :) Knus Cathrine (Bangild)

    SvarSlet