torsdag den 11. august 2011

Nu I Bangkok! :-)


 Så er jeg endelig online i Bangkok. Man må sige at det er noget af et kulturchok i forhold til Seoul. Selve byen er meget forvirrende og tingene er ikke helt samme standard, som vi kender det fra DK eller Seoul for dens sags skyld.
Bare at komme hen til Sarasinee Mansion er noget af en udfordring, det ligger meget afsides og i et fattigt kvarter. Selve Sarasinee Mansion er god standard og ovenfor kan i se billedet af mit værelse. Det er meget stort og jeg har 4 skabe wup wup!! haha
Jeg er flyttet ind sammen med Nora fra KBH. Hun er super sød og vi har hver vores værelse, et fællesrum med køkken og hver vores badeværelse.
Indtil videre har vores lille gruppe på 7, været rundt i lokal området og leget turister. Igår d. 08-09-2011 var vi en tur i poolen på vores tag og senere tog vi et indkøbscenter tæt på Sarasinee, for at købe de mest nødvendige ting til vores lejligheder. Idag var vi på tur i China town, men igen blev det noget af en gåtur da vi endte med at gå forkert. Der er næsten ingen fortorve, så det er svært at komme rundt, uden at man føler at man bliver kørt ned. Da det begyndte at styrt regne kl 15, tog 5 af os 'tilbage' til indkøbscenteret, da vi stadig manglede at købe småting. Vi fik mast os ind i en lille tuk tuk og blev kørt til et helt andet center... Det viste sig at vi var meget længere væk end vi regnede med. Så det tog os lige pludselig meget lang tid at komme hjem igen. Jeg skal nok vænne mig til Bangkok og at det er et ret usikkert sted at være.. Vi har fået strenge beskeder om, ikke at gå ud alene (specielt aftentimerne) og altid holde fast i vores ting. Men nu må vi se de næste par uger, bliver nok mere indfødt efterhånden ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar