mandag den 8. august 2011

Sidste aften i Seoul

 Øv så er det ved at være tid, til at forlade dejlige Seoul.
Det har regnet hele dagen idag, så jeg formåede kun at gå til posthuset og sende 6 pakker til DK. Ville ha sent dem tidligere på ugen, men posthuset vat lukket... Det tog også sin tid med alt det papirarbejde der skulle udfyldes. Men nu er de på vej Girls ;-)
Her til aften har jeg været ude og Spise Korean Barbecue med kinisiske Irène. Jep det er hende der også var med til festivalen, har dog først gennemskuet hendes navn nu ;-) Tihi.. ikke særligt kinisisk.
Det var super hyggeligt. Vi købte en Set-menu med alt for meget kød. OMG!
Men åbenbart i Kina spiser man op, no matter what!... Så efter næsten 3 timer forlod vi restaurenten. Jeg var allerede mæt og færdig efter 1 time, men forbløffende nok fortsatte Irène med at spise de 70 % kød der var tilbage.. Bravo ;-) 
Nu er jeg tilbage og prøver at pakke min taske og vaske lidt tøj. Tror min kuffert vejer omkring 18,5 kg.. Well done Mai ;-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar