tirsdag den 2. august 2011

Transit I Bangkok


 Så er jeg kommet til Bangkok for et lille transit ophold. Jeg flyver videre mod Seoul kl 1.55 i nat. Flyveturen herover gik forholdsvis stærkt, selvom jeg selvfølgelig sad ved siden af 3 børnefamilier på vejen herover. Af en eller anden grund blev jeg også babysitter for 2 små drenge på 4 år. Men hyggelige var de da og godt jeg havde små vingummiposer fra Ros torv med i tasken :-)  

 Jeg havde hjemmefra bestilt et hotelværelse tæt ved lufthavnen, så jeg kunne slappe af og slå 12 timer ihjel, inden min næste flyvetur. Men havde da ikke lige regnet med at få en minilejlighed. Ikke dårligt for 200 kr.
Lige nu slapper jeg af med mors hjemmebagte boller og kanelsnegle. Teen brygger i baggrunden og fjernsynet viser Happy Feet på engelsk. Det er bare luksus.

2 kommentarer:

  1. Wauv en lejlighed! bortset fra børneballaden, lyder det jo vildt hyggeligt - aaaah det er da livet :D

    SvarSlet
  2. Ååårh Mai, du lever allerede det vilde VIP-liv ((;

    SvarSlet