fredag den 5. august 2011

Pentaport Rock Festival

Idag startede jeg dagen med at spise frokost med Thomas. Det blev til en gang Bibimbap og is til dessert:-) Mums...
Derefter tog jeg tilbage til mit hostel og mødtes med den gruppe af mennesker, der skulle med til Pentaport Rock Koncert i Incheon. Det tog os godt og vel en time at komme derud, men vores billetter blev forsinkede. Så det endte med at vi måtte vente ret lang tid, på at pigen der skulle komme med dem kom... Så jeg missede ret mange koncerter og specielt dem med Big Bang og Tay Yang.. Øv:(
Men da vi kom frem blev det hele godt igen, da jeg fandt ud af at Miss A var et af hovednavnene.

 
Jeg mødte 2 piger fra mit hostel, som jeg gik rundt sammen på festivalen. Ayaka fra Tokyo og Awei (Tror det er sådan hendes navn udtales, men ingen anelse om hvordan det staves) fra Hong Kong. De er utroligt søde begge to, så vi fulgtes også tilbage, da det gik op for os at vi skulle skynde os hjem, før metroen stoppede med at køre omkring midnat. Nu er jeg tilbage træt og udmattet. Sov godt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar