torsdag den 4. august 2011

Shopping Day 1!


Så skete det endelig... Min første shopping dag i Seoul wup wup:-)
Som i kan se på det øverste billede fik jeg købt en del nyt tøj, mest fra forever 21 og jo sørme så, om der ikke sneg sig en sort Cardigan med fra Divided H&M.
Men alt det tøj fik jeg for kun 640 kr. Plus et par bukser jeg skal tilbage og bytte imorgen. Tror desværre ikke jeg kan passe den størrelse 32 som ved en fejl endte i min pose. Haha
Nederste billede er de gaver som jeg har købt til mine dejlige veninder. You know who you are ;-)
Der mangler stadig lidt. Men mon ikke snart de kommer med posten.
Det er blevet til lidt hygge/søde gaver.
Håber i kan bruge det.

Imorgen er jeg så heldig, at jeg sammen med nogle fra mit hostel skal til ægte K-POP Koncert.
Det bliver spændende, glæder mig rigtig meget. Det koster kun 50 kr for os, mens normalprisen er 400 kr:-) Røverkøb siger jeg bare.
Hovednavnene er Tae Yang og 2 pm.
der er 4 andre bands men kan ikke lige huske navnene.


2 kommentarer:

  1. Hej Mai.

    det er da ikke så lidt du har fået købt dig der :)

    3 1/2 måned i seoul. woaw! Nyd dit ophold i fulde drag. Er slet ikke misundelig

    Kh

    Pernille

    SvarSlet
  2. Hold da magle, du har fået shoppet godt igennem ((-;

    SvarSlet